Η αξιοπιστία μας, στις συναλλαγές τόσο στο φυσικό κατάστημα όσο και στο ηλεκτρονικό εγγυάται ότι το προϊόν που θα παραλάβετε θα είναι αυτό που σας παρουσιάζεται με τις περιγραφές και τις φωτογραφίες που βλέπετε.
Για την εγγύηση ποιότητας των προϊόντων είναι αρμόδιος ο ίδιος ο προμηθευτής/Αντιπρόσωπος ή ο κατασκευαστής και όχι το κατάστημα μας. Σε περίπτωση που παραλάβετε ένα ελαττωματικό προϊόν, για την αντικατάσταση και οποιασδήποτε μορφής επισκευής, αρμόδιος είναι ο ίδιος ο Προμηθευτής/Αντιπροσωπεία. Για την εξυπηρέτηση σας αναλαμβάνουμε την αποστολή και παραλαβή των υπό επισκευή προϊόντων προς τον αντίστοιχο προμηθευτή/αντιπρόσωπο με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής να σας επιβαρύνουν.
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση.
Σύμφωνα με το Ν.2251/1994 αρ. 3ε παρ. 1, ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε - για οποιονδήποτε λόγο ακόμα και αναίτια και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Στην περίπτωση αυτή ο καταναλωτής θα επιβαρύνεται εξ' ολοκλήρου με τα έξοδα αποστολής. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Για την άσκηση του ως άνω δικαιώματος σας για την επιστροφή του προϊόντος μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική φόρμα υπαναχώρησης και να μας αποστείλετε το σχετικό αίτημά σας.
Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση (επιστροφή χρημάτων) ο αγοραστής πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:
Διευκρινίζεται πάντως ότι η άσκηση του ως άνω δικαιώματος (αποστολή του αιτήματος και του προϊόντος) θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός των ως άνω ημερών (απόδειξη ημερομηνίας αποστολής: η σφραγίδα του courier ή του ταχυδρομείου ή σε κάθε άλλη περίπτωση η ημέρα παραλαβής του προϊόντος στις αποθήκες μας).
Σε καμία περίπτωση δεν είναι δεκτή η επιστροφή προϊόντος με απλό ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ) ή με ΚΤΕΛ.
Ιδιαίτερη προσοχή στη σπάνια περίπτωση που θα παραλάβετε διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχετε παραγγείλει ή προϊόν που έχει ελάττωμα μη χαλάτε τη συσκευασία ώστε να μπορεί να επιστραφεί και να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με τη μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε. Επικοινωνήστε με το Shoes4you για την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με ένα νέο ίδιο ή με κάποιο άλλο που επιθυμείτε.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο να αλλάξει ή να αντικαταστήσει το προϊόν οφείλει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:
Σε καμία περίπτωση δεν είναι δεκτή η επιστροφή προϊόντος με απλό ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ) ή με ΚΤΕΛ.
Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Επίσης, η εταιρεία μας γνωρίζει ότι ανάμεσα στα προϊόντα της περιλαμβάνονται και εύθραυστα ή/και ευαίσθητα είδη και για το λόγο αυτό λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα (σε συνεργασία και με τους μεταφορείς της) ώστε τα είδη αυτά να αποστέλλονται εντός ειδικών συσκευασιών που τα προστατεύουν πλήρως από τυχόν φθορές κατά τη μεταφορά τους ή/και την αποθήκευσή τους.
Σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς ή να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δε θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.
Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση, όμως, που κατά τον χρόνο παραλαβής διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν τότε μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή το τμήμα του προϊόντος που είναι ελαττωματικό ή παρουσιάζει φθορές συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επιστροφής και σύμφωνα με τις οδηγίες που αναλυτικά σας δίνονται σε αυτή.